شرایط و قوانین وب سایت اینستاویو

  • خانه
  • /
  • شرایط و قوانین وب سایت اینستاویو

کلیه کاربران اینستاویو که از خدمات اینستاویو استفاده میکنند (مشتریان سایت ، تلگرام و … ) موظف به رعایت کلیه موارد زیر خواهند بود و دریافت هرگونه خدماتی به منزله تایید این قوانین محسوب می شود:

1- ثبت سفارش، پرداخت وجه و تحویل خدمات خریداری شده بصورت الکترونیک، (آنلاین) انجام می پذیرد. تحویل سفارش پس از پرداخت الکترونیکی صورت حساب فقط بعد از احراز هویت مشتری انجام میگیرد. مشتریان موظف هستند که با اسم و فامیل حقیقی و شماره موبایل موجود در ایران ثبت سفارش کنند و درصورت استفاده از شماره موبایل غیرحقیقی یا اسم و فامیل غیرحقیقی اینستاویو میتواند سفارش مشتری را انجام ندهد. و امکان کنسل کردن سفارش یا برگشت وجه نیز وجود ندارد.

2- برای همه خدمات اینستاگرام و تلگرام ، اینستاویو هیچگونه مسئولیتی در قبال ریزش یا پاک شدن خدمات اضافه شده نخواهد داشت. افرادی که سفارش میدهند متعهد میشوند مسئولیت هرگونه ریزشی در همه خدمات این وب سایت (از جمله : فالوور ، ویو ، لایک ، لایک کامنت ، کامنت ، استوری ، لایو و ویو و لایک ایجی تی وی) را برعهده بگیرند و ادعایی بابت ریزش خدمات مربوطه نداشته باشند.

3- زمان پیگیری سفارش ها بعد از ثبت سفارش تا 7 روز می باشد. اینستاویو بعد از 7 روز هیچ تعهدی بابت سفارش های گذشته شده نخواهد داشت.

4- برای سفارشات روزانه بالای 50 هزار تومان احراز هویت کارت بانکی مشتری انجام میشود. برای سفارشات روزانه بالای 100 هزار تومان احراز هویت کارت بانکی به اضافه کارت ملی انجام می شود.

5- تحویل سرویس بر اساس خدمات سفارش داده طی مدت مشخصی که در هنگام ثبت سفارش اطلاع رسانی می گردد صورت می پذیرد و کاربر نباید تا زمان تکمیل، سفارش مشابه دیگری ثبت نماید.

6- در صورتیکه سفارشی به دلیل اختلال در خدمات اینستاگرامی انجام نشود، امکان کنسل کردن به دلیل اختلال هایی که در خدمات اینستاگرامی به وجود میاد فقط در 5 برابر زمانی که در توضیحات آن سفارش نوشته شده است امکان پذیر است.

7- اینستاویو تابع قوانین تجارت الکترونیک و قوانین عمومی جمهوری اسلامی ایران و همچنین تابع قوانین بین المللی می باشد.

8- خدمات اینستاویو برای مواردی که سلامت فرد یا جامعه را به خطر بیاندازد و همچنین مواردی که خلاف قوانین و ضوابط جمهوری اسلامی باشد ارائه نمی‌شود. درصورت سفارش برای پیج های غیرقانونی ، سفارش انجام نمیشود و هیچگونه وجهی نیز قابل مسترد شدن نیست.

9- اینستاویو این حق را برای خود محفوظ می داند که به محض مشاهده مواردی برخلاف قوانین، خدمات مشترک را بدون اطلاع قبلی حذف نموده و حساب مشترک را مسدود نماید.

10- مالیات بر ارزش افزوده در حال حاضر بر روی خدمات ارایه شده دریافت نمی گردد.

11- در صورت عدم پرداخت بموقع هزينه تمدید خدمات، خدمات ارایه شده به حالت معلق در خواهد آمد. فعال سازی مجدد خدمات ارایه شده پس از موعد پرداخت میتواند امکانپذیر نباشد یا با هزینه اضافه امکانپذیر باشد.

12-پشتیبانی خدمات سایت فقط از طریق تلگرام یا واتس اپ امکان پذیر می باشد و اینستاویو پشتیبانی در جای دیگری ندارد.

13- اینستاویو حق دارد در هر زمانی نسبت به چک کردن اطلاعات شما اقدام نموده و از قانونی بودن آنها اطمینان حاصل آورد.در صورتی که کاربر برخلاف قوانین سایت عمل کند در صورت احراز تخلف کلیه مسئولیت های تخلف مربوط به کاربر می باشد و اینستاویو هیچ تعهد و مسئولیتی در این قبال متعهد نمی گردد.

14- اینستاویو هیچ مسئولیتی در قبال هرگونه سوءاستفاده احتمالی کاربران از خدمات ارائه شده را نمی‌پذیرد و هرموردی برخلاف قوانین متوجه خود فرد استفاده کننده می‌باشد.

15- کاربر متعهد می‌شود که در صورت استفاده از خدمات سایت در هنگام سفارش، صفحه دریافت کننده سفارش در حالت خصوصی نبوده، ID صفحه ثابت بوده و پست دریافت کننده سفارش حذف یا به هر نوعی از دسترس خارج نشود. درصورت تغییر ایدی یا خصوصی بودن پیج ، یا خصوصی شدن پیج در حین سفارش ، اینستاویو هیچگونه مسئولیتی قبول نمیکند و هیچ وجهی بازگردانده نمیشود.

16- هر گونه اشتباه کاربر در هنگام ثبت سفارش غیرقابل کنسل، تغییر، اصلاح و بازگشت وجه می‌باشد و اینستاویو هیچ گونه مسئولیتی در قبال اشتباهاتی که از سوی کاربر رخ می‌دهد نخواهد داشت. درصورتی که برای سفارشی امکان کنسل کردن وجود داشت، مبلغ مورد نظر به موجودی حساب کاربری مشتری انتقال خواهد یافت. درصورتیکه مشتری بخواهد مبلغ به کارت بانکی اش انتقال پیدا کند، فقط امکان انتقال به کارتی که مشتری با آن واریز وجه انجام داده امکان پذیر هست و این هزینه با کسر کارمزد 10 درصدی برای کنسلی سفارش به همراه کارمزد 1 درصدی درگاه و کارمزد انتقال بانکی امکان پذیر خواهد بود.

17- تمامی مکاتبات رسمی این شرکت بوسیله پست الکترونیک و یا تلگرام و واتس اپ صورت می پذیرد و کاربر موظف به بررسی پست الکترونیک ارایه شده جهت دریافت اطلاعیه های این شرکت می باشد. در صورت عدم توجه کاربر هیچگونه مسئولیتی متوجه این شرکت نخواهد بود.

18- اینستاویو در هر زمانی میتواند محتوای شرایط استفاده از خدمات را بدون اطلاع قبلی تغییر دهد بنابراین توصیه می شود بصورت متوالی این قسمت را بررسی فرمایید.